onsdag 10 december 2008

Purr Purrrr.


*meeeeeeoooooooooooow*

Sitter och dricker mitt kaffe efter kvällsmaten (:
Jag kom på en present till min underbara stora syster
och resultatet blev att jag inte behövde ta mig ut så mycket ^^
Vilket är skönt för känner mig verkligen helt ur form .___.
Men känns dock bättre nu än tidigare under dagen, thank god.

Är inne på deviantART och surfar, som jag gör större delen av
min tid när jag sitter vid datorn. Det är alltid öppet i ett fönster.
Trixar med Adobe Photoshop Lightroom 2.0 för fullt,
det är underbart och sparar verkligen en hel del tid.
Jag har lärt mig det mesta inom basic, nu gäller det bara att lära sig
delarna som är mer avancerade.
Men jag tycker det är kul att lära sig
genom att klicka sig fram själv utan tutorials ^^

Gick ju bra i "vanliga" Photoshop om jag får säga det själv o.o
Men jag lär mig dock fortfarande i Photoshop för varje dag lär man
sig något nytt medans man trixar, även om det är väldigt små saker.
Nu blev jag sugen att göra lite wallpapers eller nåt...
Får bli efter mitt bad som jag ska ta så fort kaffet är slut =^.^=


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: