söndag 14 december 2008

Sjukstuga.



Det är sjukstuga hemma här hos mig nu.
Mamma har sjuknat in rejält och är idag hemma ifrån jobbet.
Pappa går på antibiotika och hostar som bara den, ingen feber dock.
Jag pendlar ifrån pigg till döende känsla på några minuter.
Jag vill att det antingen ska bryta ut igen på mig eller bara försvinna.
Med andra ord åkte jag på att handla idag, för mamma kan inte och
pappa vill inte visa sig ute med sina svullnade kinder xD
Vi får se om jag äntligen blir ensam imorn eller inte o.o

Skulle ju ha sovit hos syster-yster lördag till söndag.
Dock kände jag mig shitty så dom skjutsade hem mig
för jag ville sova hemma när jag mådde halv pott.
Vi tittade på In The Name of The King och Doomsday.
In The Name of The King hade jag inte hört talas om men
det är en väldigt bra fantasy film med många ansiktet man känner igen.
Rekommenderar den starkt :D
Doomsday är ju en favorit sen några månader tillbaka, jag älskar den.
Hemsk på många sätt men den är underbart bra för det.
Malin och Peter hade inte sett den förut så därför tittade vi på den (:
Rekommenderar även denna film ^.^

Men nu ska jag försöka äta något.
Sen affärn...usch.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: