fredag 5 december 2008

Tomb Raider.


Jag bestämde mig för att se på film.
Fick syn på Tomb Raider i bokhyllan och var tvungen att titta på den.
Angelina Jolie är en stor favorit, speciellt som Lara Croft.
Jag älskar hur hon faktiskt gör nästan alla stunts (även de VÄLDIGT extrema)
helt och hållet själv. Som när hon är hemma och är i bungy jump lina osv,
det är hon som gör precis allt. Alla volter, alla snurrar och ja...ALLT.
De få, som inte är många, hon inte gjorde var helt enkelt att hon inte fick
för att det var säkerhets fråga osv.
Ett annat exempel är när dom ska ta första delen av triangeln och hon
står på en stor stock och gungar, hon gör allt helt själv ifrån hoppet till den
till att gunga den fram och tillbaka. Inget är data animerat allstå.
Så a big woot woot för Angelina Jolie och hennes underbarhet (:
Sen är hon ju också otroligt vacker och underbart sexig...
Haha, märks det att jag gillar filmerna ? xD

Nu måste jag titta på andra filmen innan jag spricker (:


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: