tisdag 2 december 2008

Twilight växer.


Bild ifrån Black Lagoon.
Inte hunnit göra egna än hehe.

I lördags efter jag hade sett Twilight så sa jag, den är väl okej.
Att den inte var så mycket att hänga upp i granen osv...
Så varför i hela friden kan jag inte sluta tänka på den?
Varför har jag sedan i förrgår lyssnat konstant på soundtracket,
till och med när jag sover...?
Jag antar att jag växt mig in i det.
Jag gillar den mer och mer för varje timme som går
och nu vill jag se den en gång till, på bio.
Jag har bestämt mig för att köpa de fyra böcker som finns och läsa dom.
Jag...som inte gillar att läsa förutom Harry Potter...skumt.
Det är skumt för jag har alltid varit så att jag stick to mitt första intryck.
Men inte denna gång, jag har gått ifrån okej till älska filmen damn it.
Kan ju säga direkt att det inte är för den har många fans sen långt tillbaka
eller på grund av det så kallade grupp trycket.
Men, kul med en ny sak som verkar bli en ny besatthet till slut (:

Nu ska jag se om jag kan få ihop lite egna Twilight saker i photoshop.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: