söndag 21 december 2008

X-Men Origins: Wolverine (Nörd Varning)

X-Men Origins: Wolverine
(Nörd Varning)
Har inte sett den nya underbara trailern till filmen
X-men Origins: Wolverine förr än nu...
Vilket är chockerande för att jag brukar alltid vara
den som sitter och väntar minuterna innan dom släpps online xD
Men jag vet dock hur jag blir av Marvel filmer (speciellt X-men)
och jag kände att jag ville vänta lite innan fangirl skriken kom haha.
Men nu kunde jag inte hålla mig så tittade på den *fniss*

Kan säga direkt att jag har ändrat min åsikt angående att
Liev Schreiber ska spela Sabretooth/Victor Creed.
I börjar var jag skeptiskt, mycket skeptiskt kan jag säga.
Men nu...Jag tror dom gjort ett perfekt val inom det faktiskt (:
Som att dom gjorde ett perfekt val när
Hugh Jackman fick rollen som Wolverine.

Däremot det största wohoo med hela filmen för mig är att
min älskade Gambit/Remy LeBeau äntligen får va med och leka !!
Gambit är min stora favorit bland alla karaktärer på denna jord
sedan barnsben för gods sake. Min första kärlek dessutom HAHA.
Taylor Kitsch som har fått äran att spela Gambit har jag bara
sett i två filmer förut, The Covenant och Snakes on a Plane.
Dock är han knappt med i Snakes on a Plane...
Men hans insats som Pogue i The Covenant är underbar
så tror nog att han kommer klara av att spela Gambit :D
Verkar även som det av det man fått sett av Gambit i trailern.


Emma Frost o.0 (?!)

Andra mysiga karaktärer som kommer vara med är bland annat;
Wade Wilson / Deadpool
Barnell Bohusk / Beak
Silver Fox
David North / Agent Zero
Frederick J. Dukes / The Blob
och fler därtill

Ja du syster-yster,
biopremiär av vår älskade besatthet 1 maj ?!

Min syster är min bästa X-men polare yo.


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

HO-HAA!!! 8D Ser fram emot att se den filmen, visste inte att den var på g.