lördag 3 januari 2009

Bah, piercing komsi koms !!

Meow, jag vill pierca mig igen och velat det ett bra tag.
Bara det att jag vet inte vart .____.
Jag kan inte pierca naveln eftersom mina kärl där är
väldigt känsliga, blev lite komplikationer när jag föddes o.o
Jag vill inte ta i septum. Jag vill inte ha i ögonbrynet.
Snakebites skulle va snyggt men jag har så litet ansikte...
Så blir för mycket med näsvingen, glasögon och snakebites.
Jag vill inte bara ha på ena sida eller lol.
Jag vill absolut inte ha microdermals, dom som blivit
så otroligt poppis och sitter vid "byxkanten" på varsin sida.
Jag tycker personligen det är fult och totalt onödigt ställe o.o
Smaken är som baken gott folk ;)
Sen vill jag inte ha en så kallad intim piercing heller.
Gäller även mina bröstvårtor.
Tungan...Nej.
Jobbigt värre, att man ska vara så kräsen...HAHA.

Så ja...hur löser jag detta problem då? xD
Jag gillar känslan att få en kanyl instucken i mig, äckligt nog.
Om det har med det här området att göra.
Jag får väl arbeta mer på mina öron så länge ^^

Förhoppningsvis har jag snart pengar till min första tatuering
snart också så jag kan komma igång på den biten med.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: