lördag 10 januari 2009

Äckliga, är vad ni är.


30 st till här borta ^.^

Så, vad har jag haft för mig idag då?
Mest har jag faktiskt suttit och spottat på livet,
hatat det mesta som kommer med det.
För att sen göra icons för att få tankarna på annat.
Jag har kommit på senaste dagarna att människor,
dom är så jävla äckliga. Majoriten av dom i varje fall.
Vilket gör att jag inte orkar med att vara en social person.
Jag menar, vad är det för mening egentligen?

En annan sak som har hemsökt mina tankar idag
är en stor fråga jag aldrig fått svar på.
Varför pratar jag aldrig med någon om det?
Berättar hur jag känner, hur jag mår...
Jag kan prata om det "löst" men bara väldigt "löst".
När jag har minst en som vill lyssna.
Som vill låta mig gråta ut så mycket jag vill.
Men jag väljer att stänga in det.
Jag hatar mig själv så jävla starkt ibland
att jag vill banka huvudet i en betongvägg tills jag dör.

Jag väljer att isolera mig så gott det går för att jag
anser att det får mig att överleva.
Kan ju vara sant, vi kan ju säga att det är bra.
Vi kan säga att det är så man ska göra.

Mitt i allt så känner jag ibland hur jag bara vill
slå ner vissa personer och skrika åt dom.
Då får jag dåligt samvete och mår skit för det.
Smidigt Kitten, jävligt smidigt.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: