fredag 2 januari 2009

Hon var så vacker...



Pappa och jag åkte till djuraffärn runt 12.30 för
Stampe och Hades behövde ny mat.
Vi gick in en sväng till djuren, jag har kvar det behovet
sedan jag var barn. Att bara titta på alla fluffiga små djur.
Jag blev ganska så kär där inne, i världens vackraste
lilla kanin tös. Hon hade så otroligt fin teckning och
rasen var 100 % lejonhuvad, enkelmanad.
Hon kan inte ha varit mer än 9 veckor gammal, så liten och fluffig.
Jag blev så kär och hon blev lika kär i mig.
Hon hade jättebra lugnt och nyfiket lynne, sötnosen då.
Jag vill ha henne så starkt hemma här hos mig och Stampe.
Inte för att det går...fan för det.
Jag kände mig så elak för att jag lämnade henne där ju :(

Jag har velat haft en till liten kanin som kan bli mitt barn också
ett bra tag nu och den där kaninen, hon var fan min drömtös :D
Jag har en Stampe, jag borde få en liten Amalthea.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: