lördag 31 januari 2009

Min Helg.

Jag har i princip hela min helg planerad
trots att jag är kvar i stan.
Det är inte ofta det händer.

Lördag
  • Städa mitt rum.
  • Wookie kommer hit.
  • Wookie ska shoppa, jag ska vara smakråd.
  • Kanske åka till syster, tjata på Wookie om det...
  • Äta god japansk mat med Wookie.
  • Titta på film med Wookie.
Söndag
  • Ta en lång promenad, om vädret tillåter det.
  • Rensa igenom mina kläder ännu en gång, sälja+slänga.
  • Göra detsamma med smycken, hårsaker osv.
  • Hänga in kläder mer i det andra rummet, få plats i sovrummet.
  • Slappa resten av dagen så det skriker om det.
Söndagar är min personliga dag.
Då jag är helt för mig själv av val,
gör saker som får mig avslappnad osv.
Därför är den väldigt lugn (:

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: