fredag 23 januari 2009

Mára aurë (:

Kom upp strax efter 10.00 idag efter
att telefonen hade ringt ett par antal gånger.
Svarade dock inte så vet fortfarande inte vem det var. (?)

Jag spenderade min natt framför min TV
och tittade på
alla The Lord of The Rings.
Resultatet är en trött Linda idag som smått tänker
att hon inte är lika ung och tålig längre haha.

Jag hade glömt hur känslomässig jag blir av dom också.
Jag brister i gråt vid helt fel tillfällen...

Just nu sitter jag med min älskade Caffe Latte.
Ska till syster-ysters jobb till 16.00.
Vi ska ta en promenad tillsammans (:
Ska bli mysigt, I love her so much :3


Jag har smått börjat lära mig alviska igen (Quenya).
Brukade vara väldigt hej på det förr men la ner.
Nu har jag plockat upp det gamla intresset igen.
Pedich Edhellen?

Det är mest för att ha något att sysselsätta mig med.
Dock är det väldigt kul och ett intressant språk.

Nai haryuvalyë melwa rë.


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: