måndag 5 januari 2009

Ny DVD Spelare :O



Julen 2007 fick Syster och Peter en DVD spelare
med USB port i julklapp av mamma och pappa.
Jag blev lovad någon dag efter att när min DVD
gick sönder så skulle jag få en med USB port.

I förrgår gick min DVD sönder.
Jag blev jätte plutt och snodde föräldrarnas DVD
ifrån vardagsrummet för jag måste se minst en film per dag.
Pappa frågade igår vad jag hade för krav på en ny,
jag sa USB port direkt annars inte så mycket.
Pappa kom hem med en stor påse ifrån Clas Ohlson idag.
Jag har fått en ny DVD spelare med USB port, även SD port.
Jag är så jävla glad att jag skuttar runt i lägenheten !!
Jag fick även ett till USB stick minne på 4 GB.
Jag vet, jag är bortskämd och bla bla bla.
TACK PAPPA !!

Så fort jag druckit upp mitt kaffe ska den kopplas in :D



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: