fredag 16 januari 2009

Off To Laxne.

Ikväll åker jag till Laxne för att stanna där
tills på Söndag, då pappa hämtar mig.
Jag och Wookie skulle ha åkt till Tropicarium
imorgon men vi flyttade på det tills hans semester.
Han har haft mycket på jobbet så vi ska ta en slö helg ^.^
Med andra ord blir det en helg med;
God mat, film tittande och antagligen spela Age of Empires.
Idag började Supernatural igen, även Smallville.
Men är fortfarande emot Smallville...
Lär väl bli tvingad att se på det till maten eftersom
Wookie inte har gett upp det lol.
Jag har däremot redan kollat på Supernatural för jag
kunde inte vänta tills ikväll damn it haha.
Heroes kommer dock inte börja förr än i februari igen,
vilket suger lite smått för är min favorit efter Bleach.

Jag har packat och väntar nu på att bli hämtad,
vi får se när det blir dock.
Vi ska äta tacos ikväll, mums :*

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: