måndag 5 januari 2009

Sömnlös.

Usch, inte kunna sova fast man är mega trött
är så jävla irriterande så jag kan slå näven i väggen.
Men jag ska inte det. Det gör bara ont efter.

Jag får väl titta på lite Supernatural som de
tidigare nätterna denna vecka när jag inte kunnat sova.

Jag vet varför jag inte kan slappna av.
Det är två anledningar.
Pappa har semster och jag har inte fått
min ensamhet sens innan jul.
Jag behöver mina timmar helt ensam
hemma medans dom jobbar för att inte
bli en lätt irriterad bitch med risk för utbrott.
Den andra anledningen är för att jag är otroligt
nervös inför mitt samtal som ska göras till
vårdcentralen så fort pappa jobbar igen...
Det kommer gå bra, tar bara emot lite grann just nu.
Det kommer hjälpa mig men kommer bli tufft.

...Inspiration...


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: