torsdag 8 januari 2009

Upprörd. Så Upprörd...

Hur i helvete tänker dom när dom gör
Harry Potter and The Half-Blood
till en PG rated film?!
När dom har fjärde och femte som PG-13.
Allvarligt talat WB, ni gör mig mer förbannad
för var dag som går. Jävla giriga idioter.
Just nu är jag jävligt orolig för hur den här filmen kommer
att vara, när det är en PG rated film, like wtf dude?!
Först skjuter dom upp premiären med 8 månader.
Sen har det varit massa annat skit mellan det.
Och nu det här?! Jag blir så jävla trött på skiten !!

Jag har skaffat mig en blockering när det gäller filmerna
för att jag inte ska bli så himla besviken när jag ser dom.
Så jag jämför inte filmerna med böckerna alls.
Därför kan jag älska filmerna otroligt mycket.
Men jag har en känsla på mig att HBP kommer bryta det.

Och hur jävla svårt kan det vara att sätta på en
blond peruk på Helen McCrory ?!
(Narcissa Malfoy)
Ni lyckades ju göra det med Jason som Lucius.
Så man vet ju att ni inte är inkompetenta inom det...
Idioter.

ALLVARLIGT TALAT !!
*skriker*

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Förklara vad PG är och vad som menas med att den är PG-rated. :o Du ställer väldigt höga krav men du kanske kommer älska filmen ändå ;3

Kitten sa...

Det menas att dom anser att den är "mildare" inom sexuellt, våld osv än dom 2 senaste HP-filmerna som hade PG-13 gräns.
Så antingen är filmen väldigt väldigt mycket mildare än boken, vilket är helt fel för sjätte boken är...hemsk och borde nästan få över PG-13 xD

Jag har inte så höga krav...typ..nästan...*fniss*...jag överreagerar dock HAHA xD <3