onsdag 25 februari 2009

Bleach är mitt Bränsle :3

Jag började dagen med att titta på nya Bleach.
Det är ju fillers igen just nu men jag gillar dom starkt.
Eftersom man får se det förflutna och så vidare.
Tror det var 110 år tillbaka i tiden men dom ska
hoppa fram till 101 år tillbaka tills nästa, verkar det som.

Unga Kisuke Urahara är väldigt söt och charmigheten
finns där som han har som "vuxen" i framtiden (:
Man fick se honom slåss idag, inte ofta det händer faktiskt.
Holy my wowness säger jag bara :3


En väldigt ung Byakuya Kuchiki xD
Man fick se honom idag och jag fick en chock haha.
Han är så liten ju !! :3

För övrigt så vaknade jag smått förkyld idag (igen).
Min näsa är irriterande täppt och min hals gör ont.
Lite hostningar som irriterar mer än min näsa.
Men jag orkar inte bry mig,
jag blir nog frisk innan febern kommer.

Jag har inte fått arslet ur stolen för att göra det
som skulle göras idag. Har ingen motivation.
Men jag måste. Eller måste och måste...
Jag borde kan vi ju säga (:
Vi får se, klockan är bara 13.00 ju.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: