torsdag 26 februari 2009

deviantART Tyngd.

Jag ligger återigen ljusår efter på deviantART.
Jag hinner inte med allt som rasar in :(
Det ger mig otrolig ångest när jag loggar in där.
Saken är den också, det ökar och ökar bara hela tiden.
Don't get me wrong, jag älskar deviantART och ska vara kvar.
Men jag måste komma på något sätt att hantera sidan på.

Jag vill tacka, svara och titta på allt som rasar in hos mig.
Jag vill visa att jag uppskattar dom och att jag bryr mig.
Jag vill visa att jag gillar andras arbeten och att jag tar mig
tid att faktiskt hjälpa andra som vill ha kritik eller tips.

Men med det tempot som är nu och dagligen ökar
så hinner jag inte med allt ju :(
Det är frustrerande

Tips på lösningar ?

Share/Save/Bookmark

5 kommentarer:

Unknown sa...

Stampe får bli din sekreterare och hjälpa till med jobbet att kolla igenom allt och så xD

Kitten sa...

Wookie: Vi provade men upptäckte snart att han inte kan stava :O

Unknown sa...

Aj då det var ju inte bra, att han inte kan stava, har du inte lärt honom? xD

Kitten sa...

Wookie: Jao men han sa att han är så bortskämd redan så han behöver inte kunne det 0.0

Unknown sa...

Svara bara på tips om du anser att de kan vara användbara, tacka de du hinner med. Tänk inte, bara svara på det som du tycker du har tid med eller så. Svara inte hela tiden för om du får svar igen, igen och igen från personer du pratar med är det klart det kan bli rörigt xD