fredag 27 februari 2009

DIY Kitten is on her way.

Jag har spenderat största delen av min dag
av att titta på DIY videos på YouTube 0.0
[DIY = Do It Yourself]


Det mesta har varit inom hår accessoarer (:
Tänkte att om jag ändå ska börja pyssla
kan jag spara ännu mer pengar genom att
göra mina älskade hårsaker själv haha.
För jag är fullkomligt besatt av sånt.
Det är lättare än jag trodde att göra egna
rosetter, hårspännen och diadem osv.

Det ska bli kul när jag väl har saker till det :D


Men jag ska nog hoppa ur mina myskläder nu
och ta mig ut en sväng innan det blir kallare.

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha ja varför inte du lägger ut onödigt med pengar på sånt! xD

Kan du göra egna och sälja oxå. :)

Jaså är det dags att köpa en ny chipspåse? xD

Kitten sa...

Wookie: Bättre än att slänga ut nästan 400 kr på en friggin flygsak till datorn 0.0
Jag kan gå ut med mitt och visa alla (:

Yep, vi får se.


Nej, jag tog bara en promenad som varje dag <.<