söndag 1 februari 2009

Första Februari 2009.

Johnny ringde igår när jag var på väg hem
ifrån affärn med Wookie.
Pratade sen med Kitti och blev att jag drog dit.
Så jag fick skjuts av Wookie som skulle hem ^^
Vi pratade, rökte, dom drack alkohol och jag drack cola.
Sen blev det att pierca Johnny, jag blev lite blodig hehe.
Ska pierca mig snart igen jag också snart,
satan vad sugen jag är nu xD

Jag kom hem runt 2.00 inatt efter en kall promenad.
Tog en macka och såg på ett avsnitt Justice League,
sen så la jag mig runt 3.00-3.30 eller nåt (:
Vaknade halvt zombie idag vid 11.30 haha.

Har precis ätit min pizza som var kvar ifrån igår, mums :*
Men ska nu klä på mig något och sen dra ut lite.
Jag ska lösa in min travlapp och köpa ciggaretter.
Ska även posta iväg sånt jag har sålt (:


Vill ni köpa billiga, snygga
Kläder eller Accessoarer ?

PoisonKittenShop
(Rea Just Nu, Max 20 kr!!)



Det blir en lugn städa & plocka dag denna söndag.
Fattar inte att det är första februari redan...

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: