söndag 22 februari 2009

Hem, Oscarsgalan & Batman.

Åker hem idag med 14.30 bussen ifrån Gnesta (:
Längtar efter att få gosa med Stampe :3
Han kommer vara som ett plåster.

Vi var till Södertälje igår och kollade läget lite.
Jag hittade en ny Batman t-shirt för 80 kr :D
Förutom det köpte jag nödvändigheter till mitt
badrum hemma i halmen.
Tops, Batman Plåster &...något mer jag inte minns.

Idag är det äntligen Oscarsgalan 2009 gott folk,
jag kommer sitta framför TVn ifrån
23.55-när det är slut som är på morgonkvisten.
Jag ska även se Biography kl 17.00 som har Hugh Jackman
special idag för det är Oscarsgalan (: Han är värden.
Så blir en sväng till affärn senare för att köpa hem
en massa gott att äta plus dricka under natten.

Men nu ska jag hoppa i varmare kläder för det är
en hel jävla hög med snö ute :( Usch !!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: