måndag 2 februari 2009

The Incredible Hulk.

Nu har jag äntligen sett
The Incredible Hulk.
Som kom ut förra året på bio i juni.

Först, så jag inte glömmer...
Allvarligt, ni som sagt att det är en bra remake
vad i helvete tänker ni med egentligen?
Det är en fortsättning på The Hulk, inte en ny version.
Ni som sagt att det är en remake, vet ni vad en remake är?
Antagligen inte, vissa är IQ befriade trots allt haha.

Den här är mycket bättre än första filmen,
som sög så hårt så det var pinsamt.
Edward Norton är fan en mycket bättre Bruce/Hulk.
Så tummarna upp för honom !!
The Hulk är inte en favorit bland Marvel, inte så inne
på just The Hulk. Bara om det är mixar jag diggar.
På tal om det, verkar som dom ska göra en
Marvel Avengers film :O
Jag blev helt till mig när Tony Stark/Iron Man traska in
på puben där i slutet haha xD
Ännu mer när filmen slutade i princip med att han sa:
"We're putting together a new team."
Jag blev hyper direkt och kollade upp saken,
och se på fan dom vill göra en Marvel Avengers film :D
Jag är så fucking glad...overload overload !!

Tvivlar dock starkt på att dom tar det första teamet.
Jag hoppas på att dom tar med av dom som vart med
i IRL filmer hittilst även om dom inte var med i Team 1.
T.ex: Wolverine, Spider-man, Fantastic Four....
Som alla vart med eller ja en del är med i det nuvarande teamet.
Får dom ihop det, speciellt med rätta skådespelare...
Jävlar o.o
Den filmen kommer skaka jordens yta.


Nu ska jag gå ifrån ett Marvel ämne till ett annat.
Jag ska se på nyaste Wolverine and The X-men (:

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: