fredag 6 februari 2009

Kitten vs Utbrott.

Jag har återigen samlat för mycket
ilska, irritation och sånt samlat.
Så just nu pendlar jag mellan att vara trött
och att vilja slå näven hårt i väggen.
Eftersom jag inte "får" slå näven i väggen
så har jag ångest när jag håller igen det.
Det är jobbigare än vad det låter.
Jag vill bara slå i väggen tills handen krossas
men jag får inte, då är jag tillbaka på steg 1 igen.

Mitt slående är en blandning av utbrott och självskadning.
Jag slå sönder min hand eller hamnar i slagsmål
istället för att skada mig på andra sätt.
Just därför får jag för fan inte släppa taget och låta det vinna.

Tittade på Bleach men det funkade inte.
Gick vidare till lite X-men, funkade inte.
Såg på nya Supernatural, funkade inte.
Så nu ska jag ta plan D och ta en promenad.
Jag bryr mig inte om att det snöar, it's a must go now.
Funkar inte det, ja då vette fan.
Får väl dra på Harry Potter eller något.

Jag skulle ha åkt till Laxne i helgen men med tanke
på detta så tror jag att jag blir hemma.
Sova i min egna säng. Mysa under stora filten till film.
Dricka läsk och svulla i mig chips.
Vi får se.

En sak som fick upp mitt humör lite grann
är att Forever21 letar butikslokaler i Sverige.
Dom har skitsnygga kläder osv så det skriker om det !!
Dock har jag aldrig beställt därifrån på grund av
att tull avgiften blir visst skyhög enligt alla.

Men nu ska jag ut.
Ut med iPoden och bara gå.
Springa om det så behövs.
Jag lär få lunginflammation med min förkylning dock.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Aslan och Wookie tycker Kitten ska komma och äta tacos och mysa under filt och se film hemma hos oss istället.

Kan få spela Ut och skjuta av dig här oxå. :)

Jag ringer iaf sen när jag åker. Puss och kram <33333