tisdag 3 februari 2009

Kittens Blogg Nr 3.

Jag har öppnat en ny blogg.
Jag ska ha kvar den är och min engelska, duh.
Så nu har jag med andra ord 3 bloggar (:

Dock har jag inte riktigt öppnat blogg nr 3 än
så ni får vänta med att bli länkade dit.
Den är inte kopplad till mitt blogg konto här,
som med mina andra två.
Utan jag tog en annan blogg plattform till den.

Det är inte heller en så kallad personlig blogg,
utan det är mer utav ett...projekt kan man väl säga o.o
Ni får se helt enkelt när den öppnas :)


Jag ska bada nu och ta en paus i
Layout Skapandet...
För min rygg håller på att ta livet av mig.
Jag skulle plocka upp en sak ifrån golvet tidigare
och det small till som satan mellan skulderbladen,
seriously det lät som ryggraden bröts av o.o
Resultatet är en väldigt öm punkt.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: