lördag 7 februari 2009

Lördag. 7 Feb. 2009.

Sitter och funderar på vad jag ska göra
medans jag lyssnar på underbara
A Dance 'round The Memory Tree av Oren Lavie

Kunde ha åkt till syster och Peter och sova där.
Men jag vill vara hemma för Hades mår sämre.
Jag har inte hjärta att sova borta då...
Jag vill vara hemma och göra hans sista tid bekväm.
{Hear The Heart Break}

Har sett Bolt nu.
Den är väldigt bra faktiskt,
duvorna är störtsköna haha.
Rekommenderar er att se den, på engelska.

Ikväll vet jag vad som händer för mig
men tills dess då...
Är dödligt trött idag, utmattad som en tok.
Ska nog ta en promenad ute i den tjocka dimman.

För övrigt vill jag att mina kataloger ifrån
Pandoru Hobby ska komma.
Jag vill börja pyssla igen, för det behövs material.
Hoppas på att dom ramlar ner på måndag (:

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: