tisdag 10 februari 2009

Min värld rasade.


Min värld rasade nyss ihop totalt.
Lillan fick imorse en blodpropp.
Dom var tvungen att avliva henne.
Min älskade babygirl är borta och det känns som
att jag ska dö just nu, jag kan inte andas.

Jag känner bara hur jag skriker,
"Inte du, vad som helst men inte du."

Min älskade lilla tokskrutta, mitt ljus.

Jag önskar jag kunde vara stöd för min syster
just nu men jag kan knappt andas för jag gråter
så otroligt mycket själv, mitt hjärta dog.

Sov gott i kissehimlen min älskade Lillan.
Du kommer alltid vara min nummer 1.


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Awww så synd. Stackars lilla Lillan och stackars Kitten oxå, tung dag för dig. :(

Hon får det bra i kissehimlen ska du se fast det känns rejält tungt nu.

Bara höra av dig om det är något det vet du stumpan. <333333333