fredag 6 februari 2009

Om Jag Hade Pengar...

...så hade jag köpt något av detta, eller allt
just nu för att göra mig lite lycklig.
För just nu är jag inte lycklig nånstans.
En på Tradera som säljer det och det finns
uppe allt av det då och då.
Dock bor personen i Thailand.
Och jag har aldrig förstått mig på överföringar
till utlandet...jag är dålig på det sättet.









Death, come to me and take me.
Away from my solitude and my hate.
Death, take me and let me rest.
Because I can't seem to find it here.
Death, take me now.


Jag orkar inte mer :(


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Stumpan säg till kan jag hjälpa dig med utlandsöverföring. :)

Klappa Hades från mig.

Ta hand om dig <33333333333

Kitten sa...

Jens: Ja för jag fattar nada av utlandsöverföring HAHA xD

Måste bara fixa pengar först sen kör vi haha ;3