måndag 23 februari 2009

Sound of The Underground

Är på lite bättre humör än förut
då jag var jävligt grinig...

Jag tog mig ett långt bad efter att
ha ätit typ 2 ton tonfisksallad.

Nu sitter jag med gott kaffe för att piggna till.
Blev nyss några tior fattigare eftersom jag
betalade för mina rosetthårspännen en söt
tös har gjort till mig, längtar efter dom.
Hennes blogg om du vill beställa.
Dom borde dyka upp i veckan (:

Mina kataloger ifrån Panduro kom äntligen idag.
Det gjorde mig överlycklig.
Jag har scannat igenom båda lite snabbt typ tre gånger
och ska ta en rejäl genomgång senare eller imorn.
Redan hittat multi som jag tänker beställa när
jag har pengar på kontot för det.


Min nya Batman T-Shirt :D
Behöver jag ens informera om hur kär jag är i den ?


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: