måndag 9 februari 2009

Sunshiiiiiine :D

Solen skiner och det är varmare
än det har varit på länge.
Så det går inte att vara på annat
än bra humör, vilket jag är idag.

För er som har sett den underbara filmen
Remember The Titans

förstår er på titeln av detta inlägg.



Jag började min dag med att packa saker
som jag har sålt eller bytt bort.
Som också ska skickas iväg idag (:
Så ska ut i solen sen och fixa det *fniss*


Jag känner gnistor av inspiration
som kittlar i fingertopparna...

Vilket är skönt för det var ett bra tag sen.
Så vi får se, kanske blir något skapande
i något slag idag om jag har tur.


Jag saknar min älskade Maria.

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vad skönt att höra att du är pigg och glad idag. :D

Ut och spring med dig i solen nu Stumpan när du har chansen. För sen när Wookie slutar för dagen ringer jag och irriterar dig. xD

<33333

Kitten sa...

Wookie: HAHA, jo det är skönt att vara någorlunda på topp for once :3

Jag ska gå, har fortfarande svinont i mitt knä T.T

<333