tisdag 17 februari 2009

Tisdag = Våldta TVn.

Min dag började med vådtäkt av min TV.
Med andra ord tittade jag på nya Heroes.
Sylar :3 Nam Nam Nam Nam Nam.
Avsnittet var väldigt bra, jag älskar denna
säsong, är favoriten so far i hela serien.
Och all blir bara snyggare och snyggare.
Ska nog se det en gång till senare (:

Jag skulle ha dragit till Komvux idag.
Men jag blev för lat och stannade hemma.
Plus att det är äckligt kallt ute...
Så jag har umgåtts med folk på Myspace.
Även inne på ett Heroes forum.
Jag hade ca 600 vänner när jag loggade in imorse.
Nu har jag 750+ 0.0
Låt oss säga att jag har bara börjat acceptera
precis alla vänförfrågningar som rasar in.
Palla kolla igenom miljoner sidor T.T
They just keep on coming...

Jag åt pannkakor till mat idag.
Det var gott väldigt gott :3

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: