måndag 16 mars 2009

Breakdown.

Åkte till Wookie i fredags men åkte hem igår (lördags)
istället för söndag som planerat.
Jag bröt ihop och ville hem för ja...det är min safety spot helt enkelt.
Wookie skjutsade hem mig, tack så mycket,
han tröstade mig även när det brast...
Jag känner mig så dum när jag gråtit inför någon helt "oplanerat".
Det blev för mycket och tårarna bara kom hux flux .___.
Det kändes bra att komma hem men har dock gråtit mycket ändå.
Ångesten la sig dock rejält så fort jag la mig ute i köket,
Stampe märkte av det så han tröstade mig rejält.
Känns just nu som jag är på slutstationen av mitt liv.
För jag har ingen ork för tillfället för att knalla vidare.
Men det ordnar sig väl snart får vi hoppas.

Sitter just nu inne på Tradera och drömmer lite.
Man kan ju alltid "fönstershoppa" faktiskt.
Jag borde sova men har gett upp nu efter att ha
försökt att lägga mig 4 gånger redan, fuck it then.

Får självklart inte glömma att tacka Wookie (åter en gång)
för den söta och omtänksama presenten jag fick !!
En Hello Kitty sparbössa som rocked my world :3
Nu kan jag spara pengar i något så fint och söt som den.



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: