tisdag 31 mars 2009

Det hjälper ändå inte !!

Imorgon kl 10.00 har jag psykolog tid igen.
Jag känner hur jag absolut inte vill gå dit imorn.
Men jag måste för att lämna mina papper & för att
säga till att hon ska skicka remiss upp till Psyk.
Det är Unga Vuxna jag är hos nu.

För grejen är det, att gå hos henne gör ingen nytta.
Det tar ett par gånger innan man kommer till delen där
man faktiskt tar itu med problem, får undan dom osv.
Men vi kommer inte hinna dit, just nu är bara allt värre.
Just för att man lär sig nya saker om varför allt rasade
och än så länge är det inga bra saker what so ever.

Visst, jag kan ställa mig i kö hos henne.
Vänta över ett år som sist och under den tiden bli för
gammal för att gå kvar hos henne och ändå bli skickad till Psyk.
Jag tror inte det va, jag hoppar på Psyk direkt.
Samtalsterapi är ändå inte tillräckligt för mig, gör bara saken värre.

Men jag vill inte gå imorn, ångest för fan !!

Sen att känna pressen att jag måste kontakta vårdcentralen
väldigt snart gör inte saken bättre precis.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: