söndag 1 mars 2009

Första Mars.

Jag skulle ha åkt till IKEA igår med föräldrarna
men eftersom min mage pajade blev jag hemma.
Jag var ganska depp för det, jag älskar IKEA.
Har inte varit där på...minst 2 år om inte mer !!

Men jag fick en liten sak av pappa ändå ^^
Ett förvarings set med 6 delar totalt.
Jag blev överlycklig för det faktiskt :3
Men vi kom på snabbt att jag behöver ca 3 set till haha.
Det bestod av två stora lådor, 2 små fyrkantiga och
sen 2 stycken avlånga och smala (:
Alla 6 gick ner perfekt i lådorna och jag har redan fyllt dom.
Får jag 3 st till av det här setet är min nya byrå perfekt sen.
Det går att beställa online också, allt går inte göra det nämligen.
Dock vet jag inte hur mycket frakten går på totalt än 0.0
Får kolla upp det osv när det är närmare dags för det.

Det är första mars idag vilket betyder
att det är 2 månader kvar tills Wolverine har premiär :3
Fy fan vad jag längtar !!
Sen så är våren på väg, solen skiner så skönt just nu (:
Jag saknar värme, jag är trött på snön sens ett bra tag tillbaka.

Det är söndag idag också vilket betyder lugn dag.
Söndag ska vara lugn och avslappnande (:
Så det blir en lugn dag :D


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: