tisdag 28 april 2009

Love And Communication.


Idag träffade jag Syster-Yster som slutade tidigt ifrån jobbet.
Vi knallade ner till min bank där jag tog ut pengar tills senare.
Under tiden så ringde Emma vars skrivare var ond och elak.
Så vi köpte lite fikabröd och sprang till henne, där jag gjorde
skrivaren snäll igen ^^ Vi fikade och pratade en massa, mycket skratt.
Det har vart en bra och lugn dag än så länge. Så otroligt skönt faktiskt.

Kom hem för ca en halvtimme sedan så varit borta mesta delen av dagen.
Diskade efter jag hade pussat på Stampe som var så där smått tjurig haha.
Nu sitter jag och lyssnar på Cat Power medans jag dricker en X-ray dryck.
Ska dock iväg snart igen. Jag ska till Öppen Hand och leta efter skatter

Måste bli bättre på att ta bilder under mina händelsrika dagar...

Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du tog ju lite i söndags eller var det Elenor som tog mest? :P

Du dödade ju några rumpnissar oxå då! xD

Öppen hand det betyder slösa pengar då, hoppas du hittar något kul :D

Kitten sa...

Wookie: Tog vad i söndags? <.<


Om man hittar något kul man verkligen vill ha, då är det inte att slösa pengar btw ;)

Unknown sa...

Bilderna när Elenor var där och du döda rumpnissar! xD

Haha nope det är sant är det ju inte. :)

Kitten sa...

Wookie: Jaha, nu fattar jag lol. Min hjärna är inte på topp idag =/

Jo, det togs en del men inte fixat dom än.