fredag 3 april 2009

Mjau, Dude.

Sitter just nu inne på Tradera.
Där jag letar satinband plus annat smått.
Det är på tiden jag börjar med allt pyssel jag
har planerat i mitt huvud tycker jag.

Mamma lovade även med att sponsra till
en sprillans ny limpistol+limpatroner.
Tack älskade mamma !!

Jag ska dock börja smått och trappa upp.
Så det inte blir en massa misslyckande 0.0

Men tror det blir bra det här.
Jag kommer inte bara tjäna lite cash på det
utan jag får något att göra för att styra bort
mina tankar ifrån den så kallade skiten.

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Carita sa...

aw hjärtat, tack så jättemycket! ;* det värmer, verkligen <3

och förresten, om du har lust för att vinna valfri handväska från nuknuk så tycker jag att du ska kika in på min blogg och vara med i tävlingen. Puss ^^,