söndag 31 maj 2009

11 AM & I managed to get up.


Efter en rök på balkongen och en till kopp kaffe så bröt jag mig
halvt ut ur skiten. Jag har klätt på mig och ska nu sminka bort
mina mörka ringar under ögonen, som för övrigt gör att jag ser döende ut.
Göra håret någorlunda fint och sen ska jag gå. Jag vet inte vart men
vad som helst är bättre än att sitta här helt själv. Funderar på att
gå ner på stan en sväng, samtidigt känns det onödigt för ska dit imorn...

Jag ska nog ta en skogspromenad. Kameran får följa med också.
Jag är fortfarande död inombords, lika mycket som för en stund sen.
När jag kommer hem igen (om jag kommer hem) så får vi se vad jag gör.

Vet ni hur lockande det är just nu att packa två väskor, ta Stampe under
armen och sen bara dra? Till ett nytt ställe, ett nytt liv. En ny start.
Jag vill ha pengar så jag kan göra exakt det. För Stampe ska följa med.
Aldrig i livet att jag lämnar honom kvar här. Han går dit jag går, så det så.

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: