tisdag 30 juni 2009

God Morgon & Mail-Multisvar...


Är ni chockade över att jag är vaken nu? Kl 6.45 på en tisdag.
Lilla Stampe ska till veterinären kl 8.20 så var bara att palla sig upp haha.
Oroa er inte dock. Lill-killen ska bara dit för lite rutinsaker & inget är fel.

Igår efter jag postade lite bilder på mitt rum, speciellt lite av min merchandise så börja det ploppa in mail angående om jag var interesserad av att sälja nåt. Svaret är nej !! Ni behöver inte ens ge mig prisförslag för jag kommer inte sälja något av det oavsett vad jag får och där med basta !! Så ta er tid till något annat. Och tänk inte ens tanken på att skriva kommentar om sånt istället för mail, I delete yo.

Men nu ska jag surpla i mig kaffe.
Sluta se så förvånad ut angående att jag är vaken.



Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Anonym sa...

your blog is good .
I like it.

Unknown sa...

Lycka till hos veterinären. Hoppas det går bra med lilla grin ninen. :P

Förresten så hade du födelsedagspresent liggande åt mig fortfarande jag inte fått än? :)

Kitten sa...

Wookie: Det gick bra, Stampe var jätteduktig ^^ Han är dock 150 % mer mammig efter det <.<

Jupp, den ligger här & väntar än...