onsdag 24 juni 2009

Jag är så glad just nu att hyper-nivån är läskig.


Jag är så glad just nu och hyper för jag är så glad !!
Jag kom in på Komvux och börjar plugga 17 augusti :D
Fy satan vad hjärtat dunkade när jag rev upp kuverten haha.
Ska skicka svar idag+ansökningar till CSN nu när jag har datumen.
Jag längtar efter att få sänka tänderna i skolböckerna igen, längtar !!

Nu ska jag fylla i papper för att posta senare idag faktiskt. Jag vill ha
iväg allt så fort som möjligt så det är gjort. Utifall det skulle bli krångel
som måste fixas vill jag ha det gjort innan skolan börjar hehe.

Måste även fixa kurslitteratur listan. Man köper ju sina egna kurs-böcker.
Så ska bli att få tag på dom också, till ett inte allt för dyrt pris xD

Jag är så glaaaaaad, så glaaaaaaad !! Och solen skiner, sommar !! GLAD !!



Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Jennifer och Linnéa sa...

svar: Tack så himlahimla mycket! :)

Unknown sa...

Grattis igen stumpan (skadar inte att säga igen). Hoppas du får en bra dag också resten av dagen (antar det med vädret oxå)!
<3333

Aschmanda sa...

Varför längtar du till att komma in på Komvux, där kommer man ju alltid in. hade jag aldrig velat gå, men grattis iafall ?

kram

Unknown sa...

UNDERBART! :'D <3