tisdag 21 juli 2009

Men jag vet inte hans skostorlek !!


Har varit uppe ett bra tag men ändå, God Morgon !!
Idag måste jag till min bank för min internet-dosa pajade igår.
Jag är måttligt irriterad och hoppas inte en ny kostar något.
För enligt deras hemsida ska det bara vara att byta in den mot en ny.

Jag vill verkligen inte gå till banken, jag hatar att gå till banken !!
Finns ju en anledning till att man skaffade internet-bank liksom.
Funtar på att be mamma eller pappa om en slant pengar.
Utifall att det faktiskt kostar. Jag behöver en ny dosa idag nämligen.


Ursäkta mig men jag ska gå och hänga mig själv nu.
Folk är irriterande.
Ni råkar inte veta precis allt om Fenrir Greyback?
Typ vem hans pappa var eller hans skostorlek?
För såna frågor får jag hela tiden.
Det som gör hela grejen irriterande som satan är att
dom fattar inte att det inte går att ta reda på sånt där !!

Ska jag allstå behöva sitta och göra en lista med fakta om honom?
För att få tyst på dom genom att ge dom all information man kan gräva upp.
Det finns för tusan sidor som är som Harry Potter lexicon över hela nätet !!
Det finns till och med en Harry Potter Wiki.

Och när vi ändå är inne på en rant här;
Tror ni att jag fick allt berättat för mig när det gäller små detaljer?
Nej. Jag har letat som en galen tok efter det. Inte fått det serverat.

Det är inte själva saken att få frågor ställda, jag är van vid det.
Saken är den när folk inte fattar att viss info finns bara inte om karaktärer.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: