söndag 26 juli 2009

Söndagen den 26 Juli 2009.

Self-Portrait
Återigen en bild ifrån senaste självporträtten :)

Igår var mysigt och behövande. Det var skönt att komma iväg och göra
något en lördag för en gångs skull. Eftersom jag alltid brukar vara själv hemma.
Harry Potter and The Half-Blood Prince var lika bra tredje gången som första.
Vi hade dock ett gäng omogna pojkar framför oss som förstörde en hel del,
alla tre höll på att få utbrott på dom under filmen. Syrran och Peter fick ett litet.

Föräldrarna kom hem igår kväll så min frihet är slut tills på torsdag,
då dom åker iväg till Helsingfors ett tag. Jag längtar dit, ska bli skönt igen haha.

Jag vet inte vad som händer idag. Jag vill göra något. Jag vill inte sitta
här och glo en hel dag till, det håller på att putta ner mig i en svacka.
Jag vill inte ha en svacka just nu, jag pallar inte med det.

Ni har väl inte missat
tävlingen eller tradera auktionerna?


Nu ska jag äta lunch.


Gratis5.se
Share/Save/Bookmark