lördag 22 augusti 2009

Exploding Super-Glue.


Idag kom jag upp runt 7.00 på morgonen (!) Jag blev lite lack på det haha.
Är nog för jag gått upp runt den tiden hela veckan så jag var färdig-vilad då.
Så jag gjorde kaffe och pluggade lite. Sen gick jag till Öppen Hand på förmiddagen.
Där hittade jag ett gäng pärlor för 10 kr och en underbart söt plåt-burk för 5 kr.

När jag kom hem käkade jag lunch och efter lunchen blev det mera plugg.
Hade tänkt att göra lite ringar nu men då exploderade min superlims-tub :(
Så jag har stått ett tag i panik för att få bort allt innan huden hinner följa med...
Det gjorde mig faktiskt lite ledsen :( Jag lyckas alltid med såna saker...
Jag borde fan inte använda superlim med min klantighet haha.

Så jag ska ta en sväng till affären nu och köpa nytt superlim haha.
När jag kommer hem så ska jag göra ringar, kanske något mer utöver det med.
Vad har ni för er idag?

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har spelat daoc, ätit tacos, spelat mer daoc (samt kelat med Aslan mellanåt också)! :D

Där fick du min dag! xD

Moa - En magisk purt... sa...

Haha, det lät farligt! Tror att det ligger i kreativa människors natur att vara lite klantiga. Eller i otåliga... :) Idag ska jag ut med hunden, tvätta trosor, hälsa på bebis till kompisar. Sen får vi se!

Unknown sa...

hoppas det är ok om jag postar den här bilden i min blogg ;) ska skriva om hur skolveckan varit och så :D

Kitten sa...

Elenor: Go ahead bruden ;) Du har ensamrätt på att "sno" bilder utan att åka dit hehe :3
Sen har du ju faktiskt tagit bilden ;) <3