fredag 28 augusti 2009

Nightmares Screwing With My Mind


Jag kan inte sova. Mardrömmarna är tillbaka så ja...blä.
Har haft ångestkänslor ända sedan igår morse, då jag också fick en attack.
Jag hatar ångest, speciellt när jag inte vet anledningen till den.
Men jag har pluggat på som vanligt, så jag kan klappa mig själv på axeln.

Det känns som att världen bara krymper mer och mer. Spelar ingen roll
hur mycket jag försöker stoppa det, det bara fortsätter att krympa på.
Känns som att det blir krymp-rum a la SAW 5 snart. Blod som sprutar,
ben som knäcks och skjuts ut genom sprucken hud. Smärtsamma skrik.
Medans någon tittar på och bara ler, skrattar lite grann för att ja...ja, varför?

Lät det där helt psyk-stört? Eller var det någon som fattar vad jag menar?
Det gör ont. Det gör mig panikslagen. Det kväver mig. Allt kväver mig !!

Därför jag älskar skolan, det får mig på andra tankar. Distraherar mig.

Ni får ursäkta om jag har blivit tråkig och avskärmad, ni som känner mig.
Men jag orkar inte spela att jag mår prima ballerina, jag orkar inte skratta.
Jag vill sitta hemma, i min stora filt och mysbyxor med Stampe vid min sida.
Skolan är en sak, "fritiden" är en helt annan sak, en annan värld på något sätt.

Jag orkar inte höra "Det är inte bra för dig. Du har inte varit här på bla bla bla".
JAG VET DET REDAN !! Men ni måste för fan ge mig tid och lite space så att jag
kan samla på mig styrka igen. Förstår ni inte det? Ni måste ge mig tid att kunna
prata om saker och ting. Ni måste fatta att jag inte kan visa mina känslor som en
öppen bok eller något liknande. Fatta och förstå, snälla. Ge mig tid utan tjat.

Det här är inte ett sätt att säga till er "Dra åt helvete." för det inte alls det jag menar.
Åh, det är så svårt att få ur hur man känner och förklara utan att någon missuppfattar.
Vet ni vad, vi skiter i det. Fortsätt tjata och pressa tills det blir krymp-rum a la SAW 5.

*suckar*

Förlåt för ett väldigt långt depp-inlägg. Det behövs ibland för att kunna bryta det.
Nu ska jag prova sova igen, se om jag kan få drömma något annat än mardrömmar.

Och just det. Nästa person som kallar mig negativ får sig fanimej en rak höger !!
3 personen på mindre än 24 timmar har kallat mig negativ eller antytt det starkt,
jag svär på alla möjliga sätt. En gång till och en rak höger kommer levererat till er.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

6 kommentarer:

Unknown sa...

Aww vad jobbigt hoppas du fick sova sen iaf efter du fick skriva av dig lite. <333

Du kommer få sitta hemma under filten i mysbyxor och med Stampe i helgen utan att jag stör iaf verkar det som, om du inte vill jag ska komma ner och blanda bacill cocktail till dig då för idag har jag feber och så ont i halsen så blir hemma idag. :)

Vi hörs senare och lycka till i skolan idag stumpan. <33333

Kitten sa...

Wookie: Jag har ont i halsen, hostar lungorna ur mig och har feber så är lite för sent för det.
Men jag ska till skolan ändå, har bara Engelska A idag ändå.

I helgen ska jag isolera mig i ensamhet och njuta :3

Unknown sa...

Aha aj då, då får du krya på dig, du kommer smitta hela klassen också! :)

Tänk WookieKittenbacillusmaximus, det lät ju annars som ett trevligt virus att smitta världen med om vi ville blanda ihop det. xD

Men vi hörs senare kommer säkert upp på msn sen för nu ska jag sova eller lägga mig i sänge iaf och se något.

Luv u! <3333

Kitten sa...

Wookie: Det är ju för tusan dom som har smittat mig ju xD

Unknown sa...

Haha oki aj då! Då är det rätt åt dom om du smittar tillbaka! :)

Men nu ska jag lägga mig och se True Blood tror jag eller något och se om jag kan somna till det en stund. :)

modemix sa...

TREVLIG HELG!! :D