fredag 28 augusti 2009

Slapp-Helg FTW


Usch, jag känner mig inte alls i form idag kan jag säga er.
På förkylningen kom mensvärk och jag svimmade i sängen av smärta förut,
kom väl upp runt 15.30 helt utmattad och luddig i hjärnan. Mer feber, oh joy.
Ska dra till affären snart och köpa lite gott tills ikväll. Efter det blir det mat.

Vet ni vad min helg går ut på?
Absolut ingenting !! Jag ska gå runt i myskläder, se film, äta gottis och bara vara.
Har inga läxor som stör heller. Jag ska bara göra ingenting, kanske pyssla dock.
Det ska bli så skönt, är behövligt. Så är jag nog helt frisk tills nästa vecka hehe.
Fast jag har ju långhelg eftersom vi inte har Svenska A på måndag, sweeeet.

Har även två brev att posta, ett till Emma och ett till Liz. Ska göra det på vägen
till affären nu tänkte jag så det blir gjort. Liz bor i USA så tar minst 1 vecka för det.
Lite kortare tid för Emma som bor i England men ändå ett par dagar tar det på sig.

Lägger även upp nya auktioner igen på Tradera ikväll, så håll utkik !!
Även tävlingen avslutas ikväll ca 20.00 så vill du vara med, skynda på.


Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

joline sa...

ingen orsak :) det tycker jag absolut du ska göra, dels är de ganska billiga och hur fina som helst, även i verkligheten :D