fredag 4 september 2009

Insomnia, where have you been?


Hej, jag kan inte sova. Jag bara vrider och vänder på mig.
Så jag sitter i ett väldigt kolsvart rum och lyssnar på Regina Spektor,
lyssnar på hur regnet smattrar mot rutan för det öser ner ute.

Jag har inte kunnat slappna av på flera dagar men är inte skolan.
Jag har bara en väldigt oroande känsla. Brukar alltid hända något
väldigt hemskt vi dom tiderna. Sist så gick Lillan bort liksom.
Någon har alltid dött eller blivit väldigt skadad på något sätt.
Så ja, jag har väldigt svårt att slappna av och att sova.
För med oron och ångest så kommer mardrömmar, hemska mardrömmar.

Provet i Engelska A imorgon lär gå åt helvete för jag kommer vara
så jäkla utmattad och okoncentrerad så det heter duga.

Varför kan jag bara inte få vara så kallad normal och slippa allt skit?

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: