lördag 12 september 2009

Love Me, Love Me...

Hej, börjar äntligen vakna till liv tror jag.
Jag fick alldeles för lite sömn inatt men får skylla mig själv.
Tittade på två första Scream filmerna och sen en massa Justice League.

Tycker du att det är omoget att titta på tecknat?

Just nu sitter jag invirrad i min stoooora leopard filt
medans jag dricker Cafe Latte och lyssnar på Cat Power.
Så underbar, hon är ju så fantastikt. Tycker jag i varje fall.
Cat Power - Wild is The Wind


Under tiden jag gör det så har jag lite ångest över att
jag slösade smått på Tradera under de två dagar jag var hemma sjuk.
Men allt kommer komma till användning till slut så det är väl lugnt.
Man måste få skämma bort sig lite när man är sjuk, det borde vara lag på det.
Ni får se vad när det kommer !! :)

Men nu ska jag luta mig tillbaka och softa till ljudet av Cat Power.

Vad har ni för er ikväll?
Missa inte nya tävlingen.

Gratis5.se
Share/Save/Bookmark

8 kommentarer:

Unknown sa...

Jag har förätit mig på grekiskt grillat, det har jag gjort iaf. :(

Ska fixa kaffe och ta en whisky och fortsätta se senaste Fast and the furious. :)

Ha det så bra stumpan! <3333

Anonym sa...

sov gott ♥ o nej tecknat e inte omoget:D/www.modemix.blogg.se

Fatma sa...

Svar: Äntligen en till svensk som gillar den serien! :D Det är nämligen inte många svenskar som följer den..

TAKAI sa...

svar;
aaaawh tack snygging <3<3<3

p u s s y d o l l sa...

Sv; Tack vad sööööt du är! :D Din var också söt ^^

TAKAI sa...

svar;
yeahhh, har lagt till dig nu aså <3
bloglovin är konstig xD
ofta någon tar bort mig och lägger till mig 3490324 gånger om dagen liksom xD

samira sa...

ska du kolla på nya twilight när den kommer ut? :)

ps. säljer ett par topshop high heels på min blogg!

TAKAI sa...

svar;
haha, yeah :D <3
snart så, hih.