tisdag 12 januari 2010

Back To School (again)

God morgon, har varit uppe en liten stund. Idag börjar skolan för mig igen ^^ Och är jag den enda som finner den delen kul? För allt jag ser/hör just nu är gnäll om hur dom inte vill börja plugga igen haha. Men men :) Alla är ju olika, eller hur? ^^ Skolterminen startar med Samhällskunskap och Engelska A. Går ju samma kurser som förra terminen då jag var tvungen att avsluta mitt i men nu ni, nu jäklar kör vi på igen :D Börjar 12.30 men ville upp ett par timmar innan så jag inte är helt zombie på lektionen haha, pappa har lovat att ge mig skjuts vilket är nice nu i kalla vintern :)

Men jag ska återgå till mitt kaffe nu och försöka vakna till liv ^^ Vi hörs senare !!

Good Morning, I've been up a while. Today school starts again and I seem to be the only one finding that great while everyone else hates in xD But hey, everybody is different !! ^^ I'm taking the same classes as last year since I had to stop school, but now it's time to finish them and I am more then ready :D I start in a few hours but I wanted to be up a long while so I wont come to school as a zombie lol. Dad has promised to give me a ride to school so I don't have to walk in this very cold winter.

But I'm going to return to my coffee and try to wake up now ^^ Later lovelies !!


Share/Save/Bookmark

8 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att du är så laddad stumpan! :)

Lycka till idag, du ska se det går jätte bra. :D

Om du får lugnt med läxor får du väl komma ut och koppla av på landet och dricka några glas vin? xD

Kitten sa...

Wookie: Jag har ganska mycket fri plugg den här terminen också så borde inte bli allt för mycket att göra på helgerna xD

Och ni har ju typ bara rött vin hehe, I not drink red wine ;)
Men ska ta namnet på den syrran hade :3

Unknown sa...

Aha, vad trevligt då, i helgen skulle passa bra för mig om du har tid. :)

Vet att du inte dricker rödvin. Kolla namnet du så kan det inhandlas på något sätt. :P

Kitten sa...

Wookie: Yes ^^ Mitt schema är mer soft än förra terminen ju xD I am zee spoiled.

Ok :3 Men jag blir full på ett glas, så du vet HAHA xD

Unknown sa...

Aha det är ju trevligt att du har det så bra. Kanske du kan få pappsen att köra också när han är sjukskriven. :P

Haha jag tänkte köpa en flaska om det finns på det så slipper du dricka upp en dunk själv! xD

Kitten sa...

Wookie: Yes, han ska köra mig till skolan idag ^^ It's sweetness.

Har för mig syrran sa det inte fanns på flaska =/ Jäkligt lättdrucket så a bit farligt yo :O

Men måste klä på mig nu, tror inte det uppskattas att jag kommer i Hello Kitty pyjamas till skolan xD

Unknown sa...

Aha det är ju trevligt. :)

Det skadar ju inte att kika, men du kan ju få med dig dunk hem om det är det (och inte för dyrt), din mamma vill säkert ha. :P

Jupp gör så stumpan, den kanske inte passar in i skoldan. xD

Vi hörs senare och lycka till igen idag. <333333

Kitten sa...

Wookie: Haha, Kitten goes drunkness xD Nej då, jag vet att jag inte kan dricka för mycket haha I am ansvarig :)

Later babe & *secret word that makes it bad luck if you say* <3