onsdag 6 januari 2010

Coldness Creeping Into My Bones

Sitter här invirrad i en stor leopardmönstrad filt och dricker kaffe. Jag fick reda på anledningen varför det är så satans kallt i mitt rum igår också...För ca 3-4 år sedan så fick jag nya tapeter i mitt rum osv. Fönstret har inte fått ny isolering-mojs efter det D: Så jag blev måttligt plutt när pappa berättade det för det är verkligen kallt xD Men det ska fixas tills innan nästa vinter.

Denna skönhet kommer bli min nya kalender i år ^^
True Blood madness, ja för tusan. Vad annars liksom?
Ska beställa den inom en snar framtid, vill ha lite mer pengar på kontot först så jag inte blir helt pank när jag beställer den haha. Men går säljandet som det gör nu på Tradera så borde det inte ta särskilt lång tid innan det blir av ^^ *squeeee*


Right now I'm sitting wrapped in a huge leoparprinted blanket (love it) while I'm drinking coffee. I'm going to order a True Blood calender for this year :D I had a Harry Potter one last year ;) Other then that it's bloody cold in my bedroom and I'm coughing like a mad person. But it's all good anyway ^^



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: