fredag 22 januari 2010

It's almost 9am and I'm singing about you

Wohoo! Fy satan vad skönt med fredag igen (!) och veckan har gått läskigt fort den haha. Men det är inte vilken fredag som helst heller utan idag så kommer äntligen avsnitt 11 av säsong 5 av Supernatural !! Och jag är så glad såååå glad att jag vill springa 50 varv i snön en lång sträck xD Om jag var piggare vill säga.

Har som sagt bara en lektion idag, det gör fredagen ännu mer nice ^^
Fast allstå, jag har bara en lektion varje dag nu mera men är extra soft på fredagen xD

Just nu dricks det kaffe och morras åt folk som stör mig. Har inte bra morgonhumör.

När jag kommer hem sen kommer jag springa till mitt rum, flyga på datorn och se på Supernatural.

I am so happy it's Friday !! :D And a Friday with only one class, sweetness :) But it's not just any Friday either. Episode 11 of Season 5 of Supernatural can be seen today and that makes me (super)hyper happy !! I would jump around or something if I wasn't so damn tired still xD

Right now I'm drinking coffee and growling to people who wont leave me alone.
My morning mood is not a good one.

When I come home later I'll run to my room, attack my computer and watch Supernatural.


Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

sannie sa...

i know :D bilden är väldigt fin XD HAHA

Anonym sa...

YAY för supernatural! Världen är underbar igen! Gotta get my SammyDeanCastiel-fix soon!

Wiiiho!