måndag 1 februari 2010

Icons och Vampirefreaks.

Just nu sitter jag och gör icons :) Under tiden surfas det på Vampirefreaks där mina töser är glada att ha mig tillbaka :D Och jag har saknat dom något otroligt också. Jag har varit medlem där sedan 2001 (eller tidigare). Lämnade VF och kom tillbaka 2005, stack igen efter ett bra tag och är återigen tillbaka för saknaden blev för stor helt enkelt (: Jag är en så kallad VF-oldie xD

Dock ska jag se på film snart ^^

Right now I'm making icons :) During the time I'm surfing around on Vampirefreaks where my girls are happy to have me back :D And I've missed them as well, so much. I've been a member on VF since 2001 (or earlier). I left and came back 2005. Left again and now I am back haha. So yes, I'm a VF-oldie lol. If you've recognized me from long ago but couldn't place me, it's from VF for sure.

But I'm going to watch a movie soon ^^


Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer: