torsdag 25 februari 2010

Plugg(häst)?

Det har varit plugg största delen av dagen för mig än så länge. Skönt att begrava sig i saker och få annat och tänka på. Har en liten paus just nu men ska på det snart igen. Då jag ligger efter med sömnen si så där ett års av dåligt sovandes så lever jag idag på kaffe. Kaffe är bra. Kaffe är gott och varmt. Värme är skönt nu med vintern ju.

Såg filmen 27 Dresses igår i brist på fantasi. Den var väl okej, helt klart underhållande men inte en toppen film precis. Not my cup of tea om man säger så.


Today I've mostly studied so far. It's nice to bury myself with things to get my mind away from the depresssion. Having a little break right now but I'm soon going back to it. I'm behind on my sleep with like a year lol, so coffee is my best friend.

I watched the movie 27 Dresses yesterday. It was okay, entertaining now and then but not a amazingly good movie. Not my cup of tea really to be honest lol.


Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

Unknown sa...

27 dresses det låter som en riktig chick flick det. xD

Ser att du har varit i pysselfart också för massa nytt verkar det som och auktionerna går bra ser det ut som. :)

Förresten borde din hjärna ha en liten ominstalltion så den återgår till som det var förut när du drömde om bra saker.

Kitten sa...

Wookie: Jo, det är en rejäl chick flick kan jag säga haha Men jäkligt rolig då & då (:

Yes, har redan nya saker som ska fotas haha.

Jao, eller bara låta mig sova drömlös O.O

Unknown sa...

Som jag misstänkte då. xD

Aha, då blir det mycket du har att sälja sen då. :)

Jupp skulle ju också kunna funka.