söndag 14 mars 2010

Alice in Wonderland

Alice in Wonderland var lika underbar och magiskt som jag förväntade mig (:
Ett typiskt Tim Burton film...typ...kanske lite mycket disney, rekommenderar den varmt.

Ny vecka imorn vilket inte gillas ifrån mitt håll.
Känner mest för att begrava mig under mitt täcke och bara skita i allt.
Usch, jag orkar inte. Kan världen inte bara stanna upp och låta mig vara?

Alice in Wonderland was as wonderful and magical as I thought it would be.
A typical Tim Burton movie...kind of...a bit to much disney, I recommend it from my heart.

A new week starts tomorrow and I don't like it.
I want to bury myself under my cover and just don't give a fuck.
I have no strength left. Can't the world just freeze and leave me alone?


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

Unknown sa...

Jupp den var bra. :)

Aj då hoppas du känner dig lite bättre idag. Skönt du fick sova ut några timmar i lördags iaf. :)

Förresten så glömde jag ta undan ditt täcke efter du åkt. Det var någon som ockupera det sen dess. xD