onsdag 24 mars 2010

Apple Pie

Day 3 of 365
[Day 3 of 365]

Idag har jag haft ännu en ruskigt dålig dag, mensvärk på det också.
Så min mamma gjorde äppelpaj till mig för att göra min dag bättre :) Det hjälpte faktiskt också!
Så jag vill ha ett stort hurra för min underbart söta mamma ^^ *hurra hurra*.

Jag har sovit i över 12 timmar sedan igår. Det ni! Inte särskilt bra nu när man tänker efter ärligt talat för jag lär inte sova något inatt, så vida inte sömntabletterna gör det som ska efter så mycket sömn vill säga. Mensvärken la på några timmars extra sömn.

Jag ligger efter med kommentarerna, jag vet! Men jag ska ta itu med det fast det blir imorn.

Dock kan jag säga till er som har undrat angående Projekt 365 att jag inte kommer publicera alla i bloggen, men däremot så kan ni följa det på Flickr eller denna sida. Vill ni se de bilder som får en plats här i bloggen så har det redan en egen kategori i menyn.

Today I've had another really bad day, period pain on top of that as well.
So my mom made me some apple pie to make today better :) And it actually helped too!
So I want a loud hip hip hurray for my adorable mom ^^ *hip hip hurray*.

I've slept over 12 hours since I went to bed yesterday. Not the brightest idea when I think about it because I wont sleep much tonight, unless my sleeping pills manage to do their job after so much sleep.
The period pain added a few hours extra sleep.

I know I'm behind on answering comments but I promise I'll do that tomorrow!

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

trishie sa...

Yum, the apple pie looks great. Hope you're feeling better now.

Just letting you know that i'm hosting a giveaway at my blog at the moment, and would love for you to enter! http://trishiekoh.blogspot.com/2010/03/picos-skirt-giveaway.html